محل تبلیغات شما
تحقیق و پژوهش در برندینگ   
       

تحقیق و پژوهش در برندینگ

   

انواع روش های تحقیق

1- تحقیقات کیفی :

یکی از شاخه های اصلی تحقیقات بازار است که عمومابه شناخت عمیق تر رفتار انسان و دلایل حاکم بر رفتار وی می‌پردازد از آنجا که تحقیقات کیفی به دنبال کشف چرایی رفتار مصرف کننده هستند.
نه مکان، زمان و چگونگی رفتار وی، از این رو تعداد نمونه ها بسیار کمتر اما عمیف تر از تحقیقات کمی انجام می‌شوند.
از روش های متونع تحقیقات کیفی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  1. مصاحبه های عمیق فردی
  2. گروه های کانون
  3. جلسات طوفان مغزی
  4. مصاحبه های ZMET
  5. مصاحبه های نردبانی

برند یا نام تجاری چیست؟

تاثیر بلاک چین بر بازاریابی چیست؟ +مثال

آرت، دیزاین، کرافت! برگزار شد!

های ,تحقیقات ,رفتار ,تحقیق ,کیفی ,روش ,تحقیقات کیفی ,روش های ,تحقیق و ,        ,های تحقیق

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

obtimomsve turnhordecar glitenrougpo لیست پروژه های مهندسی نفت دانلود پروژه های دانشجویی (prozheoff) Rhonda's info عکس های پروفایل پسرانه خفن خاص و دخترانه زیبا و غمگین برای تلگرام Chris's receptions سوال trafluoraclong جیت کان دو تهران